homeparteneri EnerGymFranciza Contact
Energym Fitness Club Logo Dotari SalaAntrenoriProgram/Pret SalaPreturiAlimentatieNRGbgrd

PILATES PRE&POST NATAL

DE CE PILATES?

Multe femei se gandesc cu teama la sarcina, la durerile din timpul nasterii, la kilogramele pe care le pun si nu le mai pot da jos, la neplacerile cu care raman dupa nastere dar majoritatea acestor probleme isi gasesc rezolvarea in orele de pilates prenatal.

BENEFICII

Studiile efectuate pe mii de femei de-a lungul anilor si feedbackul oferit de toate cele care au practicat inainte, in timpul si dupa sarcina au demonstrat ca beneficiile oferite de pilatesul prenatal si postnatal sunt intr-adevar exceptionale pentru femeile gravide.
In primul rand, pilates este o metoda de antrenament atat a corpului, cat si a mintii.Pe langa beneficiile asupra organismului, orele de pilates te ajuta sa-ti relaxezi si mintea. Exercitiile de pilates, indiferent de grupa musculara pe care o targeteaza, iti intaresc zona centrala a corpului, mai exact: muschii abdominali, cei pelvieni si ai spatelui. Acestea sunt grupele musculare cele mai solicitate in timpul travaliului si al nasterii. Exercitiile efectuate la orele de pilates prenatal si postnatal nu doar ca iti intaresc toti acesti muschi, dar le si cresc flexibilitatea. 


Datorita accentului pus pe respiratie, gravidele care practica pilates prenatal isi dezvolta capacitatea pulmonara si isi imbunatatesc sistemul circulator. Exercitiile de pilates se bazeaza foarte mult pe respiratie si pe coordonarea intregii musculaturi. Acestea cresc si mobilitatea articulatiilor si elimina durerile de spate, imbunatatind postura. Circulatia optima creste aportul de oxigen catre uter, element esential pentru bebelus. Astfel acesta este mai relaxat, iar mama se simte mai bine. Evident, tehnicile de respiratie invatate in timpul orelor de pilates sunt utile si in timpul travaliului si al nasterii.

SFATURI
1. Inainte de a incepe orele de Pilates, consultati medicul.
2. Aveti nevoie de o evaluare a posturii dumneavoastra de catre un instructor calificat inainte de a incepe sa va asigurati ca programul este corespunzator.
3. Purtati un sutien adecvat montate si haine confortabile, care nu va strang.
4. Continuati orele cu un in
structor, astfel incat programul sa poata fi modificat in mod corespunzator cand sarcina progreseaza.
5. Monitorizati nivelurile de energie in timpul exercitiilor Pilates, astfel incat sa nu exagerati.
6. Nu superaextindeti articulatiile. Nu faceti abdomene sau bucle.
7. Aveti grija cu echilibrul. Nu te ridica de la podea prea repede.
8. Tine pasul cu consumul fluidelor si mananca o gustare sanatoasa.

VERIFICA PROGRAMUL

 

Click aici pentru a vizualiza galeria de imagini.

FitnessAerobicSaunaMasajSolarKarate

Copyright © 2009 Energym Fitness Club